ADXm Indicator For MT4



Table Of Contents:

  1. ADXm Indicator For MT4
  2. Kod warna dan tahap kelabu
  3. Mengurangkan rintangan garis trend
  4. Berurusan dengan perubahan warna yang kerap
  5. Terima perdagangan yang kalah
  6. Mengenalpasti perubahan trend
  7. Meningkatkan strategi anda

ADX adalah penunjuk yang sangat popular dan bentuk yang diterangkannya adalah Pergerakan Arah Secara Rata-rata. Peniaga pro bergantung pada penunjuk ini untuk menilai kekuatan trend. Tetapi dengan menggunakan ADX tradisional memerlukan pemahaman yang sempurna tentang tertinggi dan rendah pasaran. Untuk membuat perkara lebih mudah, pemaju telah mencipta ADXm Indicator For MT4 yang jauh lebih maju. Malah pedagang baru boleh mula membuat wang dalam Forex menggunakan ADXm Indicator For MT4 luar biasa ini ADXm Indicator For MT4 .

FREE ADXm Indicator

Download the FREE ADXm Indicator for MT4.

To receive my email 100% sure: 
Put my email on your whitelist!

 

Partially Automated Trading Besides Your Day Job

Alerts In Real-Time When Divergences Occur

 

ADXm Indicator For MT4 kebanyakannya digunakan untuk perdagangan trend utama. Pelabur yang berpengalaman selalu memilih untuk memperdagangkan trend ini kerana ia membantu mereka mengurangkan risiko. Jadi, mengapa kita boleh menggunakan ADXm Indicator For MT4 dan menunggang trend utama? Sebelum kita menggali butiran, anda perlu memahami dua kod warna penting penunjuk ini. Imej yang diketengahkan mempunyai ADXm Indicator For MT4 dipasang dan anda dapat melihat lengkung berubah warna dari warna biru ke coklat pada arah aliran menurun. Begitu juga, ia berubah dari coklat menjadi biru semasa aliran meningkat. Tetapi pembelajaran fungsi-fungsi warna yang berbeza tidak mencukupi. Anda mesti menggunakan parameter lain dalam dagangan anda.

Kod warna dan tahap kelabu

ADXm Indicator For MT4 berfungsi dengan baik kerana pengiraan rujukan didasarkan pada sifar. Perhatikan carta dan anda akan sentiasa melihat dua garis kelabu linear mengekalkan keadaan yang sama dari titik rujukan. Untuk memahami perkara ini dengan lebih baik, pasangkan penunjuk dalam pasangan mata wang yang berlainan dan anda perhatikan perubahan ketara pada had atas dan had data yang lebih rendah dari titik rujukan. Anda tidak perlu membuat pengiraan yang kompleks untuk mencari garis-garis mendatar kelabu ini kerana semua perkara akan diambil dengan penjagaan oleh kod tersembunyi ADXm Indicator For MT4 .

Mengurangkan rintangan garis trend

Kami tahu, ADXm Indicator For MT4 paling banyak digunakan untuk ADXm Indicator For MT4 trend. Tetapi untuk perdagangan trend, anda perlu melukis garis arah yang sah. Sesetengah peniaga naif sering menggunakan dua titik penyambung dalam lukisan garis trend. Walaupun ia mungkin berfungsi ia adalah strategi yang sangat berisiko. Anda memerlukan sekurang-kurangnya tiga titik penyambung (rendah atau tinggi) untuk menubuhkan satu garis trend yang sah. Sebaik sahaja anda mempunyai garis trend yang sempurna, sudah tiba masanya untuk menunggang trend berdasarkan ADXm Indicator For MT4 . Mari lihat sekumpulan perdagangan pendek dicetuskan berdasarkan lengkung ADXm Indicator For MT4 .

Rajah: Persediaan dagangan pendek menggunakan isyarat menurun daripada penunjuk

Perkara pertama yang perlu anda pertimbangkan ialah garis arah aliran menurun yang sah. Lihat bagaimana garisan-garisan ke bawah menyambung tiga rendah ke bawah. Ini adalah contoh sempurna dari garis arah aliran turun. Tepat pada titik ke-4 (rantau hijau yang teduh), pasaran menghormati rintangan dan menurun dengan ketara. Pada masa yang sama, anda boleh melihat ADXm Indicator For MT4 lengkung ADXm Indicator For MT4 menukar warna dari biru ke coklat. Paling penting, ia merasakan garis garisan lurus bawah. Dan apabila lengkung perubahan warna jatuh di bawah garis kelabu bawah dan terus ke bawah dengan warna coklat, anda boleh menganggap untuk menjual tekanan tinggi. Oleh itu, persediaan perdagangan pendek yang sempurna pada rintangan garis arah.

Berurusan dengan perubahan warna yang kerap

Sekiranya anda ketagih dengan ADXm Indicator For MT4 , anda mungkin akan melihat perubahan yang kerap di dalam lengkung penunjuk. Ini tidak lain hanyalah representasi pasaran yang luas. Kami telah mengatakan penunjuk ini berfungsi dengan baik apabila trend itu kukuh. Kecuali anda berniat untuk kulit kepala pasaran, anda tidak perlu berdagang apabila terdapat perubahan warna yang kerap. Walau bagaimanapun, dengan menggunakan alat anjakan Fibonacci dan 100 hari SMA, anda boleh menghirup pasaran berdasarkan perubahan warna.

Terima perdagangan yang kalah

Sebaik sahaja anda mula berdagang dengan trend utama dengan ADXm Indicator For MT4 , anda mungkin fikir ini adalah petunjuk terbaik di dunia. Mentaliti sedemikian akan memaksa anda untuk berdagang dengan risiko tinggi. Perkara mungkin akan membantu tetapi tidak pernah melupakan fakta, kehilangan perdagangan tidak dapat dielakkan. Oleh itu, satu kerugian yang besar boleh menghapuskan keseluruhan akaun perdagangan anda. Terima fakta, anda perlu menghadapi kehilangan pesanan. Oleh itu, berhenti mengambil terlalu banyak risiko pada perdagangan tertentu kerana ia akan membuat perkara yang sangat keras. Cuba berdagang pasaran ini dengan faktor risiko 1% dan ini akan mengurangkan stres dalam perdagangan.

Mengenalpasti perubahan trend

Pedagang yang berpengalaman tahu fakta itu, instrumen kewangan sering mengubah trendnya tanpa sebarang notis. Jadi, bagaimana kita melindungi pelaburan kita semasa perubahan trend? Sekiranya harga lebih memilih untuk melekat pada trend, anda tidak melihat sebarang anomali dalam ADXm Indicator For MT4 bacaan ADXm Indicator For MT4 . Sebagai contoh, contoh perdagangan di atas menunjukkan isyarat penurunan harga baik dalam carta harga dan tetingkap penunjuk. Sekiranya terdapat kemungkinan penembusan kenaikkan harga, anda akan melihat isyarat kenaikan harga dalam ADXm Indicator For MT4 . Jauhkan diri daripada melaksanakan apa-apa perintah apabila petunjuk menunjukkan arah harga yang berbeza walaupun trend itu seolah-olah sempurna.

Meningkatkan strategi anda

Peniaga mata wang baru mungkin berfikir ADXm Indicator For MT4 boleh digunakan dengan strategi perdagangan trend. Tetapi ini tidak baik. Anda juga boleh menggunakan penunjuk ini untuk memperdagangkan pasaran yang berdekatan. Tidak kira sistem yang anda ikuti, anda boleh menggunakan isyarat dari ADXm Indicator For MT4 sebagai alat penyaring perdagangan anda. Anda mungkin menghadapi beberapa masalah dengan penunjuk ini, tetapi setiap masalah mempunyai penyelesaiannya. Mula menggunakan akaun demo dan cuba untuk memperbaiki strategi anda dengan bantuan ADXm Indicator For MT4 . Jangan sekali-kali berfikir tentang keputusan dan lebih menumpukan pada prestasi dagangan demo anda. Cuba cari kesalahan dan buat sistem seimbang.

 

About Me

I'm Mike Semlitsch the owner of PerfectTrendSystem.com. My trading career started in 2007. Since 2013 I have helped thousands of traders to take their trading to the next level. Many of them are now constantly profitable traders. 

The following performance was achieved by me while trading live in front of hundreds of my clients:

Connect With Me:  

Results From 5 Months!
This service starts soon! Be the first who get's notified when it begins!

This FREE Indicator Can Transform
Your Trading!

FREE Indicator + Telegram Group


Request the Ultimate Double Top/Bottom Indicator which is used by 10,000+ traders.