Petunjuk Saluran Keltner untuk MT4



Table Of Contents:

  1. Petunjuk Saluran Keltner untuk MT4
  2. Kelebihan dan Kekurangan menggunakan Petunjuk Saluran Keltner untuk MT4

Penunjuk Channel Keltner untuk MT4 adalah alat yang dibina untuk perisian Meta Trader 4. Penunjuk ini mewujudkan penutupan harga berdasarkan pada bagaimana volatile harga pasangan mata wang tertentu atau aset perdagangan pada masa tertentu. Dalam antara dua sampul harga ini, sebuah Pergerakan Berpusat Eksponen duduk di sana menjadikan saluran keltner kelihatan seperti penyimpangan standard yang berasaskan Bollinger Bands.

FREE Keltner Channel Indicator

Download the FREE Keltner Channel Indicator for MT4.

To receive my email 100% sure: 
Put my email on your whitelist!

 

Partially Automated Trading Besides Your Day Job

Alerts In Real-Time When Divergences Occur

 

Mengenai bagaimana ia menandakan isyarat di sekitar aset dagangan atau pasangan mata wang, Petunjuk Saluran Keltner untuk MT4 menetapkan jarak antara sampul surat atas yang biasanya melebihi harga dan sampul bawah biasanya di bawah harga menggunakan Penunjuk Julat Rata Sejen (ATR) yang merupakan penunjuk bahawa kebanyakan peniaga dan penganalisis kewangan akan bersetuju adalah salah satu indikator yang paling stabil dan berguna dalam suite Meta Trader 4.

Menggunakan Saluran Keltner untuk MT4 sebenarnya menawarkan pedagang banyak kelebihan dan sangat sedikit kekurangan. Marilah kita melalui sebahagian daripada mereka bersama-sama dengan cepat di bawah.

Kelebihan dan Kekurangan menggunakan Petunjuk Saluran Keltner untuk MT4

Salah satu kelebihan yang paling menonjol ialah pedagang menggunakannya adalah ia sudah menjadi alat dagangan yang sangat popular yang digunakan oleh peniaga di seluruh dunia dalam perdagangan sehari mereka. Ini sepatutnya memberitahu pedagang bahawa Saluran Keltner sangat boleh dipercayai dengan cara mereka membuat isyarat berdasarkan tindakan harga. Ini kemudian membolehkan pedagang untuk mempercayai apa sahaja isyarat Saluran Keltner kemudian menjana pedagang kerana mereka paling boleh dipercayai.

Satu lagi kelebihan untuk menggunakan Petunjuk Saluran Keltner untuk MT4 adalah bahawa ia dapat membantu peniaga untuk mengenal pasti dan menentukan dengan tepat apa trend semasa berada di mana-mana tempoh masa dan aset perdagangan atau pasangan mata wang yang ditunjukkan penunjuk itu. Ini bermakna penunjuk itu kemudiannya boleh digunakan sebagai pengesan arah aliran untuk perdagangan mereka kerana ia dibina tepat untuk itu. Ini juga bermakna bahawa saluran Keltner boleh digunakan dengan penunjuk lain yang dapat membantu peniaga mengambil entri ke arah Trend kerana keduanya digabungkan bersama kemudian akan membolehkan peniaga untuk mencari arah trend yang efektif dan mengambil entri berdasarkan arah itu sahaja. Ini mudah membawa kepada keuntungan di pasaran.

Peniaga juga boleh menggunakan Petunjuk Saluran Keltner untuk MT4 untuk melihat pembalikan potensi yang sangat bersih dan berkuasa dalam tindakan harga. Ini bermakna penunjuk itu dapat membantu para peniaga melihat pembalikan seperti yang berlaku pada masa sebenar. Salah satu cara ini dapat dicapai ialah apabila Pedagang menonton kira-kira 3 hingga 4 bingkai masa yang berlainan menggunakan Petunjuk Saluran Keltner untuk MT4. Ini akan segera membolehkan peniaga melihat bagaimana pembalikan harga terjejas dan apakah tindakan harga yang dilakukan sebagai tindak balas kepada pembalikan ini sepanjang tempoh masa. Dalam masa yang singkat, peniaga akan benar-benar faham bahawa pasaran forex sebenarnya adalah tidak kira tempoh masa di mana peniaga melihat harga dari.

Satu lagi kelebihan jelas menggunakan penunjuk saluran keltner ialah ia dapat memberikan peniaga dengan isyarat dagangan yang boleh dipercayai pada hari dagangan. Ini biasanya apabila harga melintasi semua salurannya ke luar angkasa atau di bawah saluran yang lebih rendah ke ruang luar yang lebih rendah. Ini pada dasarnya membantu peniaga untuk melihat bagaimana harga bergerak yang tidak menentu dan melihat berapa lama ia berada di luar saluran Keltner, kerana ini dapat menunjukkan trader betul-betul berapa lama trend harga dijangka bertahan atau berapa lama ia sebenarnya berlangsung, bergantung pada masa ia melangkah kembali ke saluran Keltner.

Salah satu perkara yang menakjubkan tentang menggunakan penunjuk saluran Keltner untuk MetaTrader 4 adalah bahawa ia segera membantu Pedagang untuk melihat apabila harga sedang sangat tidak menentu. Kini, ini mempunyai beberapa kelebihan kepadanya.

Kelebihan pertama adalah bahawa Pedagang dapat melihat langsung trend yang sedang berjalan. Satu lagi kelebihannya adalah bahawa Pedagang dapat melihat dengan tepat bagaimana trend itu sedang berjalan. Mengapa harga menonton, ia segera menjadi asas kepada Trader untuk memahami dengan tepat harga apa. Contohnya semasa uptrend seorang peniaga boleh melihat harga bergerak di luar saluran Keltner dalam arah Arah. Pedagang kemudian boleh mengikuti langkah itu sebagai saluran keltner kemudian bertindak sebagai panduan stop loss untuk Pedagang yang sudah berada dalam trend kerana ia mengikuti tren sepanjang jalan ke atas dan mengenal pasti di mana tren mulai terbalik.

Satu lagi cara penting dan menarik yang Pedagang boleh menggunakan saluran keltner adalah untuk mengenal pasti trend utama. Saluran keltner membolehkan Pedagang untuk mengenal pasti trend utama dengan membantu mereka mengabaikan trend kecil dan jenis tindakan harga yang melancarkan sedemikian rupa sehingga Pedagang tidak melihat trend kecil seberapa kerap yang dia lakukan jika saluran keltner tidak disediakan di sana. Ini akan membolehkan Trader untuk mengenal pasti peluang perdagangan utama dengan mengenal pasti corak harga yang ditunjukkan oleh trend utama.

Apabila peniaga boleh mengenal pasti pola harga ini, Pedagang boleh mengambil bahagian dalam perdagangan gambar trend yang lebih besar.
Oleh itu, saluran Keltner membenarkan peniaga untuk kemudian membalikkan harga harga, melihat corak harga utama dan boleh membantu peniaga mengenal pasti penembusan utama dalam trend dan perdagangan dengan berkesan.

Saluran keltner boleh bekerja pada sebarang jangka masa dari carta 1-minit ke carta Harian dan boleh diintegrasikan ke dalam mana-mana sistem perdagangan utama yang telah digunakan oleh pedagang. Penyepaduan ini akan membantu untuk memperbaiki apa-apa strategi perdagangan yang mungkin ada pedagang dan boleh membantu untuk mengeluarkan yang terbaik dalam sistem perdagangan yang lain.

Menggunakan Saluran Keltner dalam perdagangan akan memerlukan pedagang terus berlatih, mengambil perdagangan menggunakan penunjuk dengan henti perlindungan yang sangat baik, dan rutin pengurusan wang yang ketat dan dalam sekejap, peniaga boleh menguasai menggunakan penunjuk untuk mengambil perdagangan.

 

About Me

I'm Mike Semlitsch the owner of PerfectTrendSystem.com. My trading career started in 2007. Since 2013 I have helped thousands of traders to take their trading to the next level. Many of them are now constantly profitable traders. 

The following performance was achieved by me while trading live in front of hundreds of my clients:

Connect With Me:  

Results From 5 Months!
This service starts soon! Be the first who get's notified when it begins!

This FREE Indicator Can Transform
Your Trading!

FREE Indicator + Telegram Group


Request the Ultimate Double Top/Bottom Indicator which is used by 10,000+ traders.