RSI dengan isyarat Trend-Catcher RSI TC_New Indicator For MT4



Table Of Contents:

  1. RSI dengan isyarat Trend-Catcher RSI TC_New Indicator For MT4
  2. Kelebihan menggunakan RSI dengan isyarat Trend-Catcher RSI TC_New Indicator For MT4
  3. Idea Perdagangan

RSI dengan isyarat Trend-Catcher RSI TC_New Indicator Untuk MT4 adalah perisian perdagangan yang dibina di atas sifat-sifat yang sangat tersendiri dari Indeks Kekuatan Relatif (RSI). Penunjuk ini berkelakuan seperti indeks kekuatan relatif dengan sedikit pengubahsuaian. Ia memberi isyarat kepada peniaga untuk melancarkan pasaran dan jajaran dan berusaha untuk memastikan peniaga keluar dari pasaran yang tidak pergi ke mana-mana. Tingkah lakunya sebenarnya sangat mirip dengan RSI walaupun ia adalah cara pengubahsuaian yang lebih baik.

FREE RSI with Trend Catcher signal RSI TC_New Indicator

Download the FREE RSI with Trend Catcher signal RSI TC_New Indicator for MT4.

To receive my email 100% sure: 
Put my email on your whitelist!

 

Partially Automated Trading Besides Your Day Job

Alerts In Real-Time When Divergences Occur

 

Kelebihan menggunakan RSI dengan isyarat Trend-Catcher RSI TC_New Indicator For MT4

Menggunakan Penunjuk berdasarkan RSI sudah memberikan peniaga akses kepada banyak sifat yang menjadikan Indeks Kekuatan Relatif unik dan berbeza dari indikator lain seperti keupayaannya untuk bertindak balas dengan cepat terhadap trend pasaran baru dan untuk melihat perbezaan dengan harga. Sesetengah atribut ini telah diubah suai untuk memberikannya, bahkan lebih, ciri-ciri dengan RSI yang baru dan bertambah baik dengan isyarat Trend-Catcher RSI TC_New Indicator For MT4.

Malah, sedikit perbezaan divergensi harga kini lebih mudah dilihat dengan RSI-dengan-Trend-Catcher-signal-RSI-TC_New-Indicator-For-MT4 yang lebih baik kerana ia membolehkan peniaga mendapat manfaat daripada perdagangan divergensi apabila puncak dan palungnya menyimpang tindakan harga. Ini menunjukkan bahawa setiap kali perbezaan di antara pasangan yang muncul dalam mana-mana pasangan peniaga menggunakan penunjuk ini, ia akan sangat sukar untuk terlewatkan. Ini terutamanya menjadikan penunjuk ini sangat sesuai untuk peniaga divergensi.

Sifat ramalan Indeks Kekuatan Relatif juga menjadikan RSI-dengan-Trend-Catcher-signal-RSI-TC_New-Indikator-Untuk-MT4 sangat menarik kerana ia dibina di atasnya dan juga dapat meramalkan trend masa depan. Ia juga luar biasa dengan menyedarkan pedagang kepada trend yang baru berkembang. Ini bermakna bahawa mana-mana peniaga yang menggunakan penunjuk ini akan dapat meramalkan trend masa depan dengannya sejauh mana mereka memahami cara menggunakan penunjuk ini.

RSI-with-Trend-Catcher-signal-RSI-TC_New-Indicator-For-MT4 mempunyai tanda amaran pop-up yang dengan serta-merta memberitahu peniaga apabila peluang baru muncul untuk pedagang untuk mengambil bahagian dalam trend. Ini bermakna bahawa apabila penunjuk ditetapkan dengan betul pada carta, ia menjadi tidak mungkin untuk melepaskan perdagangan kerana penunjuk boleh menghantar amaran yang bahkan boleh sampai ke telefon bimbit pedagang jika ditetapkan dengan betul.

Satu terbalik menggunakan RSI-with-Trend-Catcher-signal-RSI-TC_New-Indicator-For-MT4 adalah bahawa penunjuk ini membantu pedagang untuk mengenal pasti trend baru dalam tindakan harga. Ia juga membantu peniaga dengan mengenal pasti masa yang tepat apabila perdagangan boleh dimasukkan pada trend dan memberi isyarat kepada peniaga itu. Dengan cara itu, ia juga membolehkan pedagang menggunakannya untuk dapat menangkap penyertaan trend. Oleh kerana ia adalah berdasarkan kepada RSI juga, tidak mengejutkan kerana RSI juga membolehkan peniaga mengenal pasti dan menangkap trend.

Salah satu isu utama yang RSI-dengan-Trend-Catcher-signal-RSI-TC_New-Indicator-For-MT4 cuba untuk menyelesaikan adalah mengambil perdagangan oleh pedagang pada masa di pasaran apabila turun naik sangat rendah atau ketika tidak ada tenaga untuk pasaran bergerak ke mana sahaja. Indikator melindungi peniaga menggunakannya dengan menonjolkan kawasan tersebut supaya peniaga dapat melihatnya dengan jelas. Kedua, ia tidak berhenti di menonjolkan kawasan tersebut. Ia juga mengelakkan menjana isyarat dagangan semasa tempoh di mana ia telah mengenal pasti bahawa pasaran tertentu tidak mungkin tidak menentu cukup untuk diniagakan dengan keuntungan oleh peniaga yang menggunakan penunjuk ini.

RSI-dengan-Trend-Catcher-signal-RSI-TC_New-Indicator-For-MT4 adalah warna dikodkan sedemikian rupa sehingga menjadikannya sangat mudah bagi pedagang untuk memahami sekilas pandang dengan tepat apa yang dikatakan penunjuk saat ini pasaran yang mereka letakkan. Apabila garis RSI menjadi hijau, ia bermakna bahawa ia kini selamat untuk membeli dalam aliran menaik. Apabila warna garisan RSI adalah Merah, ini bermakna kini selamat untuk dijual ke arah aliran menurun. Apabila RSI-dengan-Trend-Catcher-signal-RSI-TC_New-Indikator-Untuk-MT4 memaparkan warna kuning, ia menyiratkan bahawa pasaran mungkin masih dalam julat atau masih terikat dan oleh itu, tidak akan didagangkan sehingga ia telah membersihkan julat yang kini dibatasi.

Satu lagi perkara yang baik mengenai RSI-dengan-Trend-Catcher-signal-RSI-TC_New-Indicator-For-MT4 ialah ia jelas dipisahkan dalam tetingkap carta sendiri dan tidak menyumbat carta untuk peniaga yang menggunakannya. Begitu juga peniaga juga boleh menggunakan ruang cartanya untuk analisa tindakan harga yang lain tanpa mempunyai banyak baris dan objek yang menghalang pandangannya seperti halnya dengan begitu banyak penunjuk lain yang menghalang kawasan carta untuk pedagang.

Selain itu, RSI-dengan-Trend-Catcher-signal-RSI-TC_New-Indicator-For-MT4 mengukur turun naik merentasi tindakan harga sepanjang hari perdagangan. Ini bererti bahawa analisis hampir separuh automatik oleh penunjuk yang benar-benar memudahkan semuanya secara keseluruhan untuk peniaga yang hanya duduk dan menunggu sehingga jajaran telah dibersihkan sebelum mengambil perdagangannya.

Menggunakan RSI-with-Trend-Catcher-signal-RSI-TC_New-Indicator-For-MT4 berfungsi dengan baik pada masa yang lebih tinggi sehingga apabila ia menangkap bergerak, pedagang dapat membuat keuntungan yang wajar dari langkah tersebut.

Satu lagi cara untuk menggunakan penunjuk ini juga adalah untuk memerhatikan langkah-langkah pada masa yang lebih tinggi seperti 4 Jam (H4) dan 1 Jam (H1), maka peniaga boleh pergi serendah 5 minit dan mengambil perdagangan dalam arah yang tepat sebagai isyarat jangka masa yang lebih besar. Ini dapat membantu mengurangkan risiko ke atas perdagangan dan meningkatkan risiko kepada nisbah ganjaran yang sangat besar sekali gus membolehkan peniaga membuat lebih banyak keuntungan dari langkah yang tidak akan diberikan kepadanya sebelum ini kerana kehilangan atau risiko pada perdagangan akan menjadi lebih besar jika pedagang telah mengambil perdagangan pada jangka waktu yang lebih tinggi di mana isyarat asalnya dihasilkan.

RSI-dengan-Trend-Catcher-signal-RSI-TC_New-Indicator-For-MT4 boleh berfungsi pada beberapa carta pada masa yang sama. Jadi, jika seorang peniaga mahu memantau 8 carta, dia hanya dapat menubuhkan penunjuk pada masing-masing dan kemudian menunggu isyarat untuk datang secara automatik dari penunjuk.

Idea Perdagangan

Idea perdagangan adalah untuk membeli setelah perbezaan telah ditemui dan harga telah bertukar sepenuhnya, pecah dari julat kecil dan kemudian menguji bahagian atas julat. Yang terbalik juga boleh dilakukan untuk perdagangan jual.

 

About Me

I'm Mike Semlitsch the owner of PerfectTrendSystem.com. My trading career started in 2007. Since 2013 I have helped thousands of traders to take their trading to the next level. Many of them are now constantly profitable traders. 

The following performance was achieved by me while trading live in front of hundreds of my clients:

Connect With Me:  

Results From 5 Months!
This service starts soon! Be the first who get's notified when it begins!

This FREE Indicator Can Transform
Your Trading!

FREE Indicator + Telegram Group


Request the Ultimate Double Top/Bottom Indicator which is used by 10,000+ traders.