Penunjuk Masa Depan Super Scalping Untuk MT4



Table Of Contents:

  1. Penunjuk Masa Depan Super Scalping Untuk MT4
  2. Manfaat dan Kelemahan menggunakan Petunjuk Masa Depan Super Scalping Untuk MT4

Penunjuk Masa Depan Super Scalping Untuk MT4 adalah penanda aras berdasarkan 4 penentu yang menggunakan analisis teknikal yang canggih untuk mencuba untuk meramalkan trend jangka pendek dan isyarat peniaga atau penanda jangka pendek untuk memasuki perdagangan untuk keuntungan yang cepat. Dagangan ini biasanya berkisar antara 5 hingga 7 pips secara purata.

FREE Super Scalping Future Indicator

Download the FREE Super Scalping Future Indicator for MT4.

To receive my email 100% sure: 
Put my email on your whitelist!

 

Partially Automated Trading Besides Your Day Job

Alerts In Real-Time When Divergences Occur

 

Manfaat dan Kelemahan menggunakan Petunjuk Masa Depan Super Scalping Untuk MT4

Kebanyakan sistem scalping tidak menawarkan penunjuk atau sistem berdasarkan peringatan kepada peniaga, bagaimanapun, Penunjuk Masa Depan Super Scalping Untuk MT4 menawarkan peniaga sama ada peringatan dan pop timbul bunyi setiap kali perdagangan baru ditubuhkan supaya peniaga tidak pernah melewatkan entri. Ini sangat memberi manfaat kepada peniaga yang juga mempunyai pekerjaan lain atau perkara yang mereka lakukan bersama perdagangan semasa hari perdagangan.

Apabila menggunakan Super Scalping Future Indicator For MT4, peniaga perlu berhati-hati kerana kebanyakan masa pada jangka masa yang lebih rendah, penunjuk biasanya repaints banyak. Ini bermakna ia boleh memberi pedagang satu amaran yang mengatakan BELI EURUSD sekarang dan kemudian pedagang belian hanya untuk kembali beberapa minit kemudian dan isyarat telah hilang atau tidak lagi ada pada carta dagangan. Banyak peniaga biasanya berkerut.

Isyarat daripada Penunjuk Masa Depan Super Scalping Untuk MT4 dihantar kepada peniaga sebagai anak panah dicetak pada carta. Anak panah juga warna dikodkan supaya peniaga dapat dengan cepat membezakan antara isyarat mana untuk mengambil posisi beli dan isyarat mana untuk mengambil posisi jual. Pedagang kemudian boleh menjejaki berapa banyak isyarat yang telah berlaku pada hari perdagangan dan berapa banyak mereka telah terlepas.

Walaupun kebanyakan peniaga mungkin berpendapat bahawa penunjuk scalping harus digunakan pada jangka masa yang paling rendah yang mungkin, kami mencadangkan bahawa peniaga menggunakan masa 15minutes bukannya sejak masa minit dan 5 minit jangka masa, peniaga biasanya rentan terhadap banyak entri palsu dan mengecat semula isyarat yang kemungkinan besar akan mengurangkan prestasi peniaga dalam jangka pendek dan jangka panjang.

Jika peniaga mesti menggunakan Penunjuk Masa Depan Super Scalping Untuk MT4, mereka perlu menggunakan strategi pengurusan wang yang sangat ketat yang tidak membenarkan peniaga berisiko lebih daripada 1% modal mereka untuk setiap perdagangan yang diberikan oleh isyarat kepada mereka. Dengan cara itu, kerugian mereka dikurangkan dan mereka kini mempunyai peluang untuk membuat beberapa keuntungan dan atau mengelakkan pengeluaran yang besar pada akhir hari dagangan.

Isyarat yang dihasilkan oleh Super Scalping Future Indicator For MT4 boleh membawa kepada keuntungan yang sangat bagus apabila mereka bekerja kerana isyarat biasanya muncul apabila trend baru atau pembalikan tren sekarang akan bermula.

Kerana ia adalah trend baru, jika langkah itu bukan langkah palsu, peniaga mungkin akan berada pada trend pada permulaan trend itu dan jika dia mengikut langkahnya dengan betul, dia boleh membuat sangat baik keuntungan dari perdagangan.

Strategi ini bagaimanapun lebih sesuai untuk penipu daripada peniaga masa yang lebih lama kerana, pada masa yang lebih tinggi, strategi jarang menghasilkan isyarat yang mencukupi seperti yang dilakukan pada masa yang lebih rendah. Ini boleh menyebabkan peniaga menjadi bosan, terganggu atau bahkan melakukan perdagangan apabila tiada isyarat hadir dari penunjuk itu. Oleh itu, hanya skalpers harus menggunakan penunjuk ini kerana ia akan memberi manfaat kepada mereka yang paling banyak.

Kerana cara Penunjuk Masa Depan Super Scalping Untuk MT4 berfungsi dengan visual memaparkan penyertaan dan juga mewujudkan peringatan bunyi dan popup, Penunjuk Masa Depan Super Scalping Untuk MT4 boleh digunakan oleh pemula yang masih memerlukan pedoman tentang apa isyarat untuk berdagang dan yang mana tidak kepada. Walau bagaimanapun, pemula itu perlu mengkaji dan memahami apa yang pengurusan risiko dan bagaimana menggunakan strategi pengurusan risiko yang berkesan dalam perdagangan mereka sebelum mereka dapat menggunakan petunjuk ini dengan jayanya tanpa kehilangan modal atau dana perdagangan mereka.

Selain itu, kerana Penunjuk Masa Depan Super Scalping Untuk MT4 secara automatik melakukan semua analisis teknikal dan pemprosesan harga, peniaga yang menggunakan penunjuk ini tidak semestinya perlu melakukan analisis tambahan dari segi cuba menentukan apa yang dikatakan pasaran atau sisi mana perdagangan untuk masuk. Ini kemudian menghilangkan tekanan analisis di bahagian pedagang yang menggunakan penunjuk ini.

Peniaga yang mempunyai keinginan untuk penunjuk yang tidak mencetak tidak akan sangat gembira dengan penunjuk ini kerana ia memaparkan anak panah pada carta memberitahu peniaga yang arahan pasaran untuk berdagang. Walaupun ini mungkin dilakukan dalam usaha untuk menghalang peniaga melakukan analisis dan tidak mengambil apa-apa perdagangan pada akhirnya, pedagang tertentu mungkin perlu melakukan analisa mereka pada kereta dan mungkin memerlukan carta yang bersih untuk itu.

Penunjuk Masa Depan Super Scalping Untuk MT4 juga harus digunakan dengan petunjuk lain yang berfungsi dengan baik untuk meramalkan arah aliran seperti Indeks Kekuatan Relatif yang kemudiannya akan membantu mengesahkan isyarat yang dihasilkan oleh penunjuk ini. Oleh itu, jika isyarat trend yang salah dihasilkan, maka ia boleh dielakkan oleh peniaga kerana dia hanya akan mengambil perdagangan apabila kedua-dua indikator menyelaraskan dari segi arah dan kedudukan trend dan kemasukan.

Semasa menggunakan Penunjuk Masa Depan Super Scalping Untuk MT4, peniaga mungkin juga perlu menggabungkan isyarat penunjuk dengan penanda skala lain. Sebabnya adalah kerana cara penunjuk scalping berfungsi secara amnya. Petunjuk scalping biasanya dibina untuk menjadi sensitif kepada perubahan harga yang sangat kecil supaya mereka dapat meramalkan perubahan trend pada jangka waktu yang sangat kecil seperti 1 minit. Atribut yang unik ini membantu mereka menjadi berguna kepada para peniaga pada jangka masa yang lebih kecil dan juga ini sebab mengapa begitu banyak indikator tidak berfungsi pada jangka waktu yang lebih kecil kerana penunjuk itu tidak bertindak balas dengan cukup baik untuk perubahan harga yang cepat sehingga penanda mengambil kesempatan daripada itu.

 

About Me

I'm Mike Semlitsch the owner of PerfectTrendSystem.com. My trading career started in 2007. Since 2013 I have helped thousands of traders to take their trading to the next level. Many of them are now constantly profitable traders. 

The following performance was achieved by me while trading live in front of hundreds of my clients:

Connect With Me:  

Results From 5 Months!
This service starts soon! Be the first who get's notified when it begins!

This FREE Indicator Can Transform
Your Trading!

FREE Indicator + Telegram Group


Request the Ultimate Double Top/Bottom Indicator which is used by 10,000+ traders.