TDI dengan Petunjuk Isyarat untuk MT4



Table Of Contents:

  1. TDI dengan Petunjuk Isyarat untuk MT4
  2. Beberapa kelebihan menggunakan TDI dengan penunjuk Isyarat untuk Meta Trader 4

TDI dengan Penunjuk Isyarat untuk MT4 adalah penunjuk berdasarkan indikator Indeks Waktu Dinamik dalam pedagang meta 4. The Traders Dynamic Index (TDI) adalah alat yang bertujuan untuk mengumpulkan sentimen semua pedagang pada waktu tertentu dan mendasarkan perdagangan keputusan dari itu. TDI itu sendiri adalah berdasarkan RSI dan boleh digunakan untuk mengesan trend berdasarkan berapa pedagang lain yang panjang atau pendek pada masa yang sama.

FREE TDI With Alerts Indicator

Download the FREE TDI With Alerts Indicator for MT4.

To receive my email 100% sure: 
Put my email on your whitelist!

 

Partially Automated Trading Besides Your Day Job

Alerts In Real-Time When Divergences Occur

 

Perkara yang sangat penting untuk diperhatikan ialah TDI dengan Penunjuk Isyarat untuk MT4 akan mengecat semula isyaratnya jika tren berubah dalam lilin yang sama ia menghasilkan isyarat dan jadi seorang peniaga perlu sangat sabar untuk lilin semasa di mana isyarat itu dibangunkan untuk melengkapkan sebelum mengambil perdagangan jika isyarat masih ada.

Beberapa kelebihan menggunakan TDI dengan penunjuk Isyarat untuk Meta Trader 4

TDI dengan Penunjuk Isyarat untuk MT4 dicetak pada carta secara langsung dalam tetingkap sendiri. Ini bermakna bahawa peniaga mempunyai hartanah skrinnya sendiri untuk analisis teknikal lanjut. Ini bermakna pedagang juga boleh memasukkan sebarang petunjuk atau sistem yang mereka ada untuk analisis teknikal mereka tanpa bimbang bahawa tindakan harga pada carta mereka mungkin tersembunyi daripada mereka oleh terlalu banyak indikator pada skrin carta mereka.

Satu lagi manfaat yang sangat baik adalah TDI dengan Penunjuk Isyarat untuk MT4 dengan cekap dapat bekerja lancar dengan penunjuk harga lain, terutama yang membantu menganalisis arah trend. Ini bermakna sistem berasaskan TDI dapat bergabung dengan penunjuk tersebut untuk mewujudkan sistem yang lebih lengkap yang kemudiannya boleh digunakan oleh peniaga untuk melakukan penyertaan dan pengeluaran perdagangan yang lebih tepat.

Memandangkan ia adalah penunjuk berasaskan MT4, TDI dengan Penunjuk Isyarat untuk MT4 sangat stabil, tidak merosakkan carta pengguna dan masih berfungsi dengan lancar walaupun ia dipasang pada sebanyak 10 hingga 12 carta berbeza pada perisian MT4 yang sama .

Pedagang perlu memahami dengan tepat bagaimana TDI dengan Penunjuk Isyarat untuk MT4 adalah warna dikodkan jika mereka akan membuat keuntungan menggunakan penunjuk untuk berdagang. Walaupun banyak peniaga takut penunjuk TDI itu sendiri, pemahaman tentang penunjuk baru ini akan membantu peniaga menjana keuntungan kerana ini dibina agak berbeza supaya ia boleh mencapai tahap ketepatan yang lebih tinggi walaupun ia masih berdasarkan TDI . Ia terdiri daripada 2 indikator berasingan yang bersatu dalam satu tetingkap tunggal dengan beberapa warna yang perlu diketahui oleh pedagang agar mereka tidak keliru apabila menggunakan penunjuk semasa hari perdagangan mereka.

Penunjuk pertama ialah Band Bollinger dan ia mempunyai tepi berwarna biru dengan garis pusat berwarna kuning. Ini digunakan untuk memetakan arah harga pada bila-bila masa dengan berkesan membezakan kedua-dua belah pihak Bollinger Bands ke sisi untuk aliran menaik yang sengit dan aliran menurun yang sengit dan tempoh ketika harga hanya bergantian antara keduanya semasa perlahan atau berkisar pasaran.

Penunjuk kedua yang digunakan ialah Indeks Dinamik Peniaga. Banyak peniaga sudah percaya bahawa walaupun TDi kelihatan baik pada mulanya, ia mengubah isyarat perdagangan pertengahan, secara efektif berpaling kepada peniaga. Penunjuk ini sebenarnya dibina secara berbeza dengan kelemahan itu. TDI dengan Penunjuk Isyarat untuk MT4 akan memberikan isyarat peniaga yang benar-benar boleh dipercayai menggunakan sentuhan dalam dua garisan isyarat atau ketika mereka menyeberang satu sama lain sama ada ke arah menaik untuk membeli atau ke arah bawah untuk dijual.

Kedua-dua garisan isyarat TDI dengan Penunjuk Isyarat untuk MT4 berwarna merah dan hijau, dengan garisan hijau garis yang lebih cepat dan garisan merah menjadi garis perlahan. Dengan cara ini, TDI dengan Penunjuk Isyarat untuk MT4 membantu untuk mendapatkan pedagang menjadi tren, membeli trend apabila garis hijau melintasi garisan merah dari bawah dan menjual trend apabila garis hijau melintasi garisan merah dari atas. Dengan cara itu, peniaga segera mendapat rasa visual bagaimana harga bergerak dan apa yang bergerak peniaga akan diambil atau terlepas.

Menggunakan TDI dengan Penunjuk Isyarat untuk MT4, peniaga mesti sentiasa ingat bahawa isyarat hanya perlu diambil selepas lilin yang menghasilkannya telah ditutup. Ini menjadikan peniaga berada di sisi selamat pasaran. Juga, cara yang lebih berkuasa untuk menggunakan penunjuk ini adalah menggunakannya dalam mod multi-timeframe. Menggunakannya dalam mod multi-timeframe bermakna peniaga hanya mengambil perdagangan di mana trend jangka masa yang lebih tinggi menjajarkan dengan sempurna dengan trend jangka masa yang lebih rendah atau apabila dua gerakan serupa yang sama berlaku serentak pada masa yang lebih tinggi dan jangka masa yang lebih rendah. Ini membantu untuk memastikan peniaga selaras dengan trend masa yang lebih tinggi sejak tidak selaras dengan trend masa yang lebih tinggi adalah salah satu sebab mengapa peniaga sentiasa kehilangan wang di pasaran.

Dari segi betapa mudahnya TDI dengan Penunjuk Isyarat untuk MT4 digunakan, peniaga akan mendapati penunjuk itu mudah digunakan berbanding penunjuk lain memandangkan ia memberikan isyarat yang sangat lurus ke pedagang. Ini membolehkan para pedagang tahap kemahiran yang sangat berbeza untuk menggunakan penunjuk itu. Ini bermakna penunjuk ini boleh digunakan oleh peniaga pemula serta peniaga yang sangat maju dan semua yang lain di antara.

Menonton TDI dengan Penunjuk Isyarat untuk MT4 pada 3 hingga 4 bingkai masa yang berlainan bagi satu pasangan mata wang boleh mengajar pedagang bergelincir lambat pasaran dan bagaimana secara beransur-ansur, bingkai masa yang lebih kecil dapat mengubah jangka waktu yang lebih besar di sekeliling. Walau bagaimanapun, ini mengambil masa yang lama untuk diasimilasikan dan seorang peniaga perlu memasukkan masa dan komitmen yang diperlukan untuk memperoleh faedah yang dilaburkan dengan perdagangan dengan sistem ini kerana ia boleh menyebabkan keuntungan yang sangat bagus apabila seorang pedagang mengetahui bagaimana untuk menggunakannya dengan betul.

 

About Me

I'm Mike Semlitsch the owner of PerfectTrendSystem.com. My trading career started in 2007. Since 2013 I have helped thousands of traders to take their trading to the next level. Many of them are now constantly profitable traders. 

The following performance was achieved by me while trading live in front of hundreds of my clients:

Connect With Me:  

Results From 5 Months!
This service starts soon! Be the first who get's notified when it begins!

This FREE Indicator Can Transform
Your Trading!

FREE Indicator + Telegram Group


Request the Ultimate Double Top/Bottom Indicator which is used by 10,000+ traders.